Առակների ընթրցում

Տնային աշխատանք 09.10.2018

Գրքից կարդա՛ մեկ կամ մի քանի առակ, վերլուծի՛ր քո բլոգում: Կարող ես մի քանի առակ ընթերցել և զուգահեռ անցկացնել:

Ես գրքից ընթերցեցի եկու առակ։ Առաջին առակը՝ «Անհվատ տղան», իսկ երկրորդը՝ «Ագահության մասին»։ Ինձ ավելի շատ դուր եկավ երկրորդ առակը։ Այնտեղ իմաստը նրանում էր, որ ագահությունը ամեն ինչից վեր է, որ ագահ մարդիկ ավելի-ավելին են պահանջում, չեն բավարարվում նրանով ինչ, որ ունեն, և միշտ դժգոհ են ամեն ինչից, ամեն մեկից։ Իսկ երկրորդ առակը նրա մասն էր, որ պետք չէ ամեն մեկի ասածին հավատալ, դու պետք է հասկանաս արդյոք ճիշտ է ասում նա, թե ոչ։ Եվ պետք է ամենաառաջին հավատաս քո հարազատներին, ինչ էլ որ նրանք ասեն!

Էջմիածին․ հարցազրույց հոգևորականի հետ

Ողջույն, իմ շատ սիրելի սեբաստացիներ։ Չորեքշաբթի օրը ես և իմ ամբողջ դասարանը այցելեցնք Էջմիածին Սուրբ Մայր Աթոռբ եկեղեցի։ Այնտեղ մենք շփվեցինք հոգևորականի հետ։ Մեր թեման էր Սուտն ու ճշմարտությունը։ Իդեպ ես այդ թեմայով գրել եմ շարադրություն, անպայման կարդացեք։ Մենք շատ բաներ խոսեցինք, քննարկեցինք, պատմեցինք։ Նաև հոգևորականը մեզ աստվածաշնչից տարբեր հատվածներ կարդաց ստ վերաբերյալ։ Զրույցն ավարտելուց հետո մենք մտանք եկեեցի։ Մոմ վառեցինք, աղոթեցինք։ Այնուհետև գնացինք բակ և մի քիչ տարբեր խաղեր խաղացինք և վերադարձանք տուն։ Մեր ճամփհորդությունը շատ լավ անցավ!

Ֆոտոպատումը՝ Հռիփսիմե Գալստյանից և Սվետլանա Համբարձումյանից

 

Տնային աշատանք

Տնային աշխատանք 10.10.2018

. Կարդա՛ Ավետիք Իսահակյանի «Ամենապիտանի բանը» ստեղծագործությունը: Բացատրի՛ր անհասկանալի բառերը և պատրաստվի՛ր կլոր սեղան-քննարկման:
Աբեթ-բամբակաթելից պատրաստաված նյութ
Ահագնություն-ահագին լինել
. Թարգմանի՛ր հետևյալ առակը: Մեկ նախադասությամբ  ներկայացրու զրույցի իմաստը:
Շարունակել կարդալ “Տնային աշատանք”