Հունվարի 11
Հայտագրված մասնակիցներ՝Երկուշաբթի օրվա դասացուցակ.
նախագիծ |
քանդակ — Լևոն |
Պար |
նախագիծ |
նախագիծ |
նախագիծ |
Ճամբարային ստուգատեսների ներկայացում, հայտերի քննարկում:
ԲնագիտատեխնիկականԴիջիթեքԱզգագրականՄարզական
Նախագծային աշխատանք:Լուծում և քննարկոմ ենք 2020թ.-ին կայացած մաթեմատիկական օլիմպիադայի խնդիրները Աշխատանքը սկսում ենք պարզ խնդիրներից:
1.Գտնել երկնիշ զույգ թվերի քանակը:
45 թիվ
2. Գտնել 36-ի և 84-ի ընդհանուր բաժանարարների քանակը:
6 ընդհանուր բաժանարար (1, 2, 3, 4, 6, 12)
3. Քանի՞ հատ երկնիշ թիվ կա, որոնց գրառման մեջ առկա է 3 թվանշանը:
18 թիվ (13, 23, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 39, 43, 53, 63, 73, 83, 93)
4. 10000-ից փոքր և 10-ից մեծ քանի՞ բնական թիվ կա, որոնց թվանշանների գումարը 2 է:
6թիվ (11, 20, 101, 200, 1001, 2000)
5.Գտնել 1×2 x3 x … x 93×94 (բազմակետերի փոխարեն հերթականությամբ բոլոր բնական թվերն են, մինչև նշված թվերը) արտադրյալի վերջին թվանշանը:
0
6.Մտապահված թիվը բազմապատկեցին 8-ով, այնուհետև ստացված թվից հանեցին 5 և ստացվեց 13-ից 7 անգամ մեծ թիվ: Գտնել մտապահված թիվը:
12 ((13*7=91) (91+5):8=12)
7. Ի՞նչ թիվ պետք է գրել ? նշանի փոխարեն, որպեսզի տեղի ունենա հետևյալ հավասարությունը 28x3x14x2=42x?:
?=56 (28*3*14*2=2352, 2352:42=56)
8.Քանի՞ հատված կա նշված գծապատկերում: ___________ ________ _________ __________
AB|BC|CD|DE|AC|AD|AE|BD|BE|CE
9. 1-ից մինչև 100 բնական թվերի շարքում, որքանո՞վ է զույգ թվերի գումարը մեծ կենտ թվերի գումարից:
Նրանք հավասար են
10. Յուրաքանչյուր րոպեում զամբյուղում եղած խնձորների թիվը կրկնապատկվում է: 12 րոպե հետո զամբյուղը լցվում է: Որքա՞ն ժամանակ հետո այն կիսով չափ կլցվի:
11ր ընթացքում կլցվի կիսով չափ
11.3 մարդ 4 օրում հավասարաչափ ուտում են 24 կգ սնունդ: 8 մարդ 2 օրում քանի՞ կգ սնունդ հավասարաչափ կուտեն:
32կգ
12. 2019 բնական թվերի գումարը 2020 է: Գտնել այդ բնական թվերի արտադրյալը:
Պատ.՝ 2
13. Նշված թվերից ո՞րը կարող է լինել երկու հաջորդական բնական թվերի արտադրյալի վերջին թվանշան: 1) 5 2) 9 3) 0 4) 3
14. Հաղորդալարի մի կտորը 6 անգամ կարճ է երկրորդից, իսկ երկրորդ կտորը 125 մ-ով երկար է առաջինից: Գտնել երկրորդ կտորի երկարությունը:
15. Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որոնց թվանշանները ձախից աջ մեծանում են:
- Շաբաթվա անելիքներ, քննարկում:
- https://learningapps.org/ ծրագրով խաղերի ստեղծում, վարպետության դասի պատրաստության աշխատանքներ:
- Լուծում և քննարկում ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առաջին, երկրորդ մակարդակների խնդիները:
- Օրվա ամփոփում:
Այսօր մեր ճամբարային գործունեության առաջին օրներ: Առավոտյան մենք գնացինք դպրոց և հանդիպեցինք մեր ընկերների, դասընկերների հետ: Շփվեցինք, խոսեցինք այնուհետև մասնակցեցինք ընդհանուր պարապունքին և արդեն բաժանվեցինք մեր ջոկատներով: Առաջին ժամին մեր ջոկատավարը՝ ընկեր Լիաննան չէր եկել, բայց մենք չձանձրացանք… Մենք խոսեցինք թե ինչ ճամփհորդություններ ենք ուզում, ինչ կարելի է անել ճամբարի ընթացքում և այլն: Երկրորդ ժամը մեզ մոտ քանդակեր, բայց ես և իմ մի քանի ընկերները մնացինք դասարանում և ճամփհորդություն մտածեցինք գիշերակացով (այդ ճամփհորդության մասին կիմանաք ավելի ուշ): Երորդ դասաժամին մեզ մոտ պարեր, գնացինք պարի: Դասաժամին պարեցինք մի քանի ազգագրական պար և գնացինք նախագծային աշխատանքի: Ընկեր Լիաննան մեզ տեղեկացրեց մեր այս երեք շաբաթվա անելիքի մասին, թե մենք ինչպես ենք մասնակցելի Դիջիթեքին, ինչ ճամփհորդությունների ենք մասնակցելու, ինչ ստուգատեսերի և այլն: Մենք անցանք մեր աշխատանքին, որը նախատեսված էր այսօրվա համար (վերեևում դրված է /|\):