Մոնո-ներկայացում. Սցենար. Դդմաշփոթ

/Մասնակցներ՝ 
Օֆելյա
Միլենա
Լալա
Արփի
Մարիա
Լիլիթ
Սոնա
Նարեկ
Նարե

Սկիզբ
Շարքով մուտք դեպի բեմ:)

Օֆելիկ-Բարև ձեզ, ես Օֆելիկն եմ, ես աս դասարանի նաև դպրոցի ամենախելացն եմ:

Արփի-Մի րոպե, մի մարդ, ով արժանի է կոչվելու ամենահիասքանչ, ամենաոսկեզօծ, ամենասիրունը դա միանշանակ՝ ես եմ Արփիս:

Միլենա-Չգիտեմ ով է այստեղից ամենախելացին, ամենահիասքանչը, բայց որ դպրոցի առաջին դեմքը ես եմ, դա չի քննարկվում:

Նարեկ-Ի՞նչ, առաջին դեմք, վիկիպեդիայի գլխավոր, անկրկնելի անդամ և գիտունիկ Նարեկ Ավետիսյանս: Այնպես, որ հանգստացիր խուճուճ-մուճուճ:

Լալա-Իրոք, դու հիմա լուրջ ես խոսում, ես Հարրի Փոթերի ամենավառ և ամենամեծ  երկրպագուն եմ, դա անփոփոխ է և վերջ:

Լիլիթ-Հա? Իսկ ես այս դպրոցի ամենագեղեցիկ նկարչուհին եմ ու նենց չանես, որ քեզ խզբզեմ սիրելի Լալա:


Արփի-Իսկ հիմա մի փոքր իմ մասին պատմեմ: Ես 12տարեկան, սիրում եմ երգել, դիզայնով զբաղվել, չեմ սիրում մեր դասարանի Օֆելյային, չնայած նա միակ մարդն է ով կարողանում է մեր դասարանի թագուհի Միլենային հակառակվել:

Օֆելիկ-Հըմ, այո, ես նույնպես 12 տարեկան եմ, զբաղվում եմ ֆոտոշոպով և արվեստով: Ուղակի տանել չեմ կարողանում Միլենային, նա այնքան գոռոզ է, հրամայում է բոորին, ամեն տեղ և ամեն պահի:

Միլենա-Միլենան ես եմ, ես չեմ հասկանում՝ ինչու են ինձ անվանում հպարտ կամ գոռոզ, չէ դա իսկապես այդպես է, մենք՝ թագուհիներս հասարակ մահկանացուններ ենքխ՝:

Բեմադրություն
Միլենա.
(բեմի հետևում) Ես թագուհի եմ, ի՞նչ է ինձ պետք, գեղեցիկ շորեր ունեմ, թագ ունեմ, գահ ունեմ…ինձ կառք է պետք, գնացեք ինձ համար կառք բերեք, կառք եմ ուզում, կառք եմ ուզում, կառք եմ ուզում…:

Պապն ու շաղգամը
Պալատականները՝ Նարեն, Օֆելիկը, Նարեկ, Լիլոն և Արփի գնում ենք շաղգամ բերելու, որպեսզի կառգ պատրաստենք: Շաղգամը հանում ենք և դդումը գլորվում ու գնում է և Միլենան մնում է առանց կառք, քանի որ դա կապռիզ էր: Դդումը գլորվում, գլորվում է հասնում է կրթահամալիր, որտեղ բոլորը համակարգիչներով դաս էին անում: Բոլորը տեսնում են դդումը և ցանկանում են նրանով ինչ-որ բան պատրաստել: Վերջում, որոշում են և ուզում էին վերցնել դդումը, բայց դդումը փախնում է, փախնում է: Փախնում է տեսնում է տատիկին, տատիկը դդմով տորթ է տխում, որը իրականցնում է երազանքները: Միլենան՝ թագուհին տեսնում է այդ տորթը, որը պատրաստված էր այդ դդմով, ուտում է և տորթը դառնում է կառք: Նա նստում է կառքը գնում է իր պալատ: Հետո տատիկը դուրս է գալիս և բաժանում բոլոր դդմատորթը:

 

Թողնել մեկնաբանություն