Posted in Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն, Uncategorized, ֆլեշմոբ

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ. Սովորողների կազմած խնդիրներ

1. Նայելով նկարին, գտեք, թե ի՞նչ թիվ պետք է լինի ? նշանի փոխարեն:

Подпись отсутствует

Պատ.՝ 48+10-20=38

Մարտին Բարսեղյան, 7-րդ դասարան:

2. Ի՞նչ թվանշաններ պետք է դնել A-ի և B-ի փոխարեն, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն՝ AB∙A∙B=BBB:

Սաթենիկ Մանուկյան, 7-րդ դասարան:

3. Հետևյալ վեց թվերից՝ 23, 53, 33, 13, 43, 73 հինգն ունեն միևնոււյն հատկանիշը, որը չունի վեցերորդ թիվը: Ո՞րն է այդ թիվը
73-ը տարբերվող է, քանի որ մնացած բոլորի թվանշանների գումարը միանիշ է, իսկ նրանը երկնիշ:

Լիա Հարությունյան, 7-րդ դասարան

4. 45 ճագարը 9 վանդակներում ինչպե՞ս տեղավորենք, որ բոլոր վանդակներում լինեն տարբեր քանակությամբ ճագարներ։
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Սեդա Ենգիբարյան, 7-րդ դասարան:
5. Լիլիթն ուզում է 5 ուտեստ պատրաստել գազօջախի վրա, որն ունի միայն 2 այրիչ:5 ուտեստները պատրաստելու համար անհրաժեշտ է համապատասխանաբար 40, 15, 35,10 և 45 րոպե ժամանակ:Ամենաքիչը որքա՞ն ժամանակում Լիլիթը կարող է պատրաստել բոլոր 5 ուտեստները, եթե նա միայն այն ժամանակ կարող է վերցնել ուտեստը այրիչի վրայից,երբ այն արդեն պատրաստ է:
80ր

Տարոն Անտոնյան, 7-րդ դասարան

6. Ջնջիր այս թվից 40612027001 հինգ թվանշան այնպես, որ մնացած 6 թվանշաններով (առանց տեղափություն անելու) կազմված թիվը լինի փոքրագույնը: Ջնջելուց հետո, ի՞նչ թիվ ստացար:
120001

Սեդա Մարգարյան, 7 -րդ դասարան:

7. Եթե Օֆելիան գնի 4 գրիչ, ապա նրա մոտ կմնա 100 դրամ, իսկ 7 գրիչ գնելու համար նրան չի բավարարում 80 դրամ: Ինչքա՞ն գումար կար Օֆելիայի մոտ:
340
Օֆելիա Անդրեասյան, 7-րդ դասարան:
8. Բոլոր եռանիշ թվերից, որոնց թվանշանների գումարը ութ է, ընտրված են ամենամեծ և ամենափոքր թվերը: Որքա՞ն է դրանց գումարը:
800+107=907

Խաչատրյան Արփինե, 7-րդ դասարան

9. Սեդան և Նանեն կտրեցին երկու հավասար ուղղանկյուններ: Սեդան ստացավ երկու ուղղանկյուն, որոնցից յուրաքանչյուրի պարագիծը 40 սմ է, իսկ Նանեն ստացավ երկու ուղղանկյուն` յուրաքանչյուրը 50 սմ պարագծով: Որքա՞ն էր սկզբնական ուղղանկյունների պարագծերը
Սեդա-80սմ, Նանեն-100սմ
Սեդա Մարգարյան, 7-րդ դասարան
10. Քանի՞ քատակուսի կա նկարում:
Подпись отсутствует
34 քառակուսի
Լիա Հարությունյան, 7-րդ դասարան:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s