Մայրենի, Շարադրություն, Տնային աշխատանք, Uncategorized, ֆլեշմոբ

Սեպտեմբեր ամսվա Հայոց Լեզվի ֆլեշմոբ

Լրացրու՛ դարձվածքները և գրի՛ր բացատրությունները:
Անխորագիր պատկեր
Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման։
Հատուցման սկզբունքով («ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման») պատիժ, ըստ որի հանցավորին հասցվում է այն վնասը, ինչ նա պատճառել է տուժողին։

Գայլի գլխին Ավետարան են կարդում, ասում է՝ շուտ արէ՛ք, հոտս գնաց։
Ուզում են ասել, որ գայլին ինչքան ուզում ես ասա, որ մի արա չի կարելի ինքը չի հասկանա։

Իրար ջան ասել, ջան լսել։
Իրար հետ շատ սիրով լինել:
2.Գտի՛ր հետևյալ բառերի բացատրությունները: Մի զույգով կազմի՛ր նախադասություններ:

Անխորագիր պատկեր
Ակութ-փոքրիկ թոնիր
Անութ-թևի տակը
Աշտանակ-լուսակալ
Աշտարակ-առանձին կառույց
Բրդել-կտոր-կտոր անել
Բրթել-հրել
Դեղձան-խարտյաշ
Դերձան-թել
3.Տրված հատվածը հայոց գրական ո՞ր լեզվով է շարադրված: Նայե՜ց-նայեց Սայաթ-Նովեն, ամպի նման տխուր մնաց.Ասավ՝ Չարե՜նց, էս գոզալից սրտիս մի հին մրմուռ մնաց…
4. Համացանցից գտի՛ր, թե որտեղի՞ց էր մեջբերված այդ հատվածը, ո՞վ է հեղինակը:
Եղիշե Չարենց <<Երազ Տեսա>>
5.Մեսրոպ Մաշտոցն ունի մի ստեղծագործություն, որտեղ հայերենի այբուբենի բոլոր տառերով գովերգում է Աստծուն: Ինչպե՞ս է կոչվում այդ ստեղծագործությունը և ի՞նչ բառ է օգտագործել Ռ տառի ներքո: Ի՞նչ է նշանակում այդ բառը:
6. Ո՞ր շարքում բառի կամ բառաձևի գրության սխալ չկա.
1) հյուրընկալվել, դողէրոցք, անակնկալ, լուսընկա
7.Գրի՛ր թվականներ, որոնք կարող են ահաբեկել, շառագունել, խայտալ, տանջել, խամրել
1991, 1992, 1993, 1994
8. Կետադրի՛ր ինքնուրույն:Աշուն էր պայծառ աշուն…Օդը մաքուր էր արցունքի պես ջինջ։ Կապտավուն սարերն այնքան մոտ այնքան պարզ էին երևում որ հեռվից կարելի էր համրել նրանց մաքուր լանջերի բոլոր ձորակները կարմրին տվող մասրենու թփերը։Աշուն էր տերևաթափով արևի նվաղ ջերմությամբ դառնաշունչ քամիով որ ծառերի ճղներից պոկում էր դեղնած տերևները խմբերով քշում տանում հեռու ձորերը։
Աշուն էր պայծառ աշուն։ Օդը մաքուր էր՝ արցունքի պես ջինջ։ Կապտավուն սարերն այնքան մոտ այնքան պարզ էին երևում, որ հեռվից կարելի էր համրել նրանց մաքուր լանջերի՝ բոլոր ձորակները կարմրին, տվող մասրենու թփերը։
Աշուն էր տերևաթափով, արևի նվաղ ջերմությամբ դառնաշունչ քամիով որ ծառերի ճղներից պոկում էր դեղնած տերևները, խմբերով քշում տանում հեռու ձորերը։
9. Ուղղի՛ր նախադասություններում ձևով կամ իմաստով սխալ գործածված բառերը:

Անխորագիր պատկեր

Պահանջվում են բանվորներ։
Կատարվում էվերանորոգում։
Արմենը ջութակի վրա նվագել սովորեց։
Նկատողությունը քեզ չէր վերաբերվում։
Նարեն ցանկանում է մնալ իր երկրում։
10. Շարադրի՛ր փոքրիկ պատում, որը կունենա հետևյալ վերջաբանը․
Անխորագիր պատկեր
Կարդում էի աստղերի և լուսնի մասին ու զարմանում, որ դրանք այդքան հեռու լինելով մեզանից, այդպես պայծառորեն լուսավորում են գիշրվա երկինքը։ Պատմությունն այնքան գրավիչ էր, որ որոշեցի դուրս գալ փողոց և մեկ անգամ էլ նայել հեռավոր լուսատուներին։ Դուրս եմ գալիս, երկնքում ինքնաբերաբար լուսնի պատկերն եմ որոնում։ Ու մեկ էլ, չգիտեմ ինչպես, գլխի եմ ընկնում, որ այդքան սպիտակ, թափանցիկ, լուսինն էլ ստվեր ունի, այն էլ սև։
Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s